Často kladené dotazy

Ordinujete i o svátcích?
Ne, pokud nebudete dohodnuti s lékařem jinak.
Provozujete pohotovost?
Ne. S ohledem na počet doktorů na pracovišti by nebyl nepřetržitý provoz možný. V případě akutního ošetření nabízí pohotovost v Havířově klinika Vetlife (MVDr. Polák).

Mohu se na ošetření objednat?
Bohužel ne, z důvodu maximální péče o pacienta nedokážeme předem odhadnout dobu pro jeho komplexní vyšetření/ošetření. Pacienti jsou ošetřeni dle pořadí příchodu do čekárny. Výjimku tvoří akutní stavy, které mají vždy přednost.
Mohu se objednat na chirurgický zákrok?
Ano, dokonce musíte :) Objednávku lze provést osobně nebo telefonicky. Většinou jsme schopni nabídnout termín do týdne ke spokojenosti majitele. Nelze objednat SMS zprávou nebo emailem.

Proč nemohu klepat?
V ordinaci se za zavřenými dveřmi řeší problém, u nějž se snažíme najít jeho příčinu a řešení. Nervóznímu zvířeti se snažíme ušetřit stres a eliminovat trápení, majiteli vše vysvětlit a navrhnout další postup léčby. Každé klepání tento řetězec přeruší. Pro tabletky, recepty či dotaz nemusíte čekat celou frontu než na vás přijde řada, ale je slušností počkat. Pokud budete klientem v ordinaci, také se vám nebude odbíhání ošetřující doktora líbit.

Jaká je vaše ordinační doba?
Z důvodu personálních změn (nástup na mateřskou) je nyní ordinační doba zkrácená oproti době, na kterou jste byli zvyklí.
Změna ordinační doby je vždy uvedena na webových stránkách dopředu a zároveň vyvěšena na dveřích ordinace. Výjimku tvoří akutní případy, jejichž výskyt nejsme schopni předem avizovat.
Ordinujete i o víkendech?
Ne. Z důvodu změn výše ukončujeme víkendový provoz na dobu neurčitou. Neplatí pro pacienty, které si pan doktor sám pozve na kontrolu o víkendu v předem určenou dobu.

Kdy ordinuje MVDr. Mašek?
MVDr. Mašek je nyní jediný lékař na pracovišti. Ordinuje dopoledne i odpoledne dle ordinační doby.
Lze u vás platit kartou?
Ano, máme i platební terminál. Platba je tedy možná v hotovosti i platební kartou, pouze českou měnou. Terminál podporuje všechny tradiční platební karty.

Nezvedáte telefony, proč?
Telefon nezvedáme proto, že bychom vás záměrně ignorovali, ale v době telefonátu máme na stole jiného pacienta a je neslušné odcházet od rozdělaného ošetření. Pokud telefon do pátého zazvonění nezvedneme, vykonáváme činnost, kterou nelze přerušit. Zopakujte telefonát za 10 - 15 minut. Vyzvánění co 2 minuty stav většinou nijak nezmění.
Volám na pevnou linku a telefon hlásí, že číslo neexistuje. Máte nové číslo?
Ne, nemáme. Uvedený kontakt je správný. Po problémech s poskytovatelem spojení zahlásí pevná linka po cca 5 zazvonění, že číslo neexistuje. Když zavoláte o pár minut později, ke spojení dojde.

Prodáváte granule, pamlsky či jiné doplňky stravy?
Primárně ne, nemáme obchod v tradičním smyslu. Granule, obojky, hračky, podestýlky či pamlsky nevedeme vůbec, k těmto účelům slouží zverimexy. Všechny doplňky stravy, veterinární diety (granule), léky na klouby, vitamíny a podobně objednáváme na žádost nebo při potřebách jednotlivých pacientů. Nikoliv však do zásoby. Skladem k okamžitému prodeji máme pouze antiparazitární přípravky ve formě pipet a tabletek.